sâmbătă, 27 februarie 2010

Chiar nu am mai scris de mult..

Am aflat ca am fost lepsuit de Copilu' Haotic si cum activitatea mea a scazut drastic.. let's try...
Nume: "N-am, eu vin din viitor si ma strigi dupa numere" >:)
Porecla:kid...copil...Lucifer...Miguel :))... originalemokid...china boy :)) si mai sunt..
Data nasterii: 28 dec 1992
Locul nasterii: Vaslui, la dracu
Locatia curenta: acasa
Culoarea ochilor:roz :))
Culoarea parului: nu pot zice brunet..saten inchis cred..
Inaltime: 1.20:))
Greutate: putin..
Piercing: yes please:))
Tatuaje: pe inima:P
Prieten/prietena: :-" i-auzi...
Fraza cu care tampesti pe toata lumea: squeeze like a motherfucker! :)) I'm doin' your mom :))
Preferate:
Mancare:carnea de om...
Pub/Disc/Restaurant:quatro..nu stiu in ce categorie intra...
Bomboane:strica dintii..
Numar:23:P
Culoare:albbbbbbbbbastru..
Animal:gibon :P
Bautura:apa cu lamaie...stiti a ce arata nu;))?
Partea corpului la sexul opus:hm...:-? I think.. the boobs...yeah.. i love boobies...dar de ce nu tot corpul?
Parfum: D&G=))) glumeam..ceva slab care sa-mi aminteasca de primavara ^^
TV Show: phineas and ferb..se pune nu?
FIlm: multeeeee filmeeee....
Asta sau aia
Pepsi sau Cola: pepsi, dar ma multumesc si cu coke..
McDonalds sau BurgerKing: None..
Ciocolata sau vanilie: ciucalata.
Ciocolata calda sau cafea: tea please...
Sarut sau imbratisare: both?
Caine sau pisica: cainele musca.. pisica zgarie...cainele fugareste pisica deci cainele castiga;))
Rap sau punk: sau amandoua...
Vara sau iarna: primavara...
Comedii sau filme de groaza: comedii si groaza..
Iubire sau bani: iubire.. banii vin ei...
YOUR…
Ora de culcare: intre 23:00 si 06:00 ;))
Amintirea de care iti este cel mai dor: copilaria...cred ca o pot considera o amintire..
Cea mai buna trasatura fizica:habar n-am...
Primul gand cand te trezesti: mai lasa-ma 5 minute...
Ambitie: ....ma mai gandesc..
Cei mai buni prieteni: se stiu ei..
Slabiciune: blondele :))
Temeri: o sa murim in 2012 :))
Cea mai lunga relatie: mai bine sa nu stiti..
Ai…
Inselat partenerul: noupe
Fost batut: peste umar..
Batut pe cineva: la biliard poate..
Furat din magazin: nu..sau poate s-au furat singuri si nu stiu eu...
Pupat pe cineva de sex opus: :-"
Fost parasit in ultimul timp: ...
La un baiat/o fata
Culoarea preferata la ochi: roz.. sau gri..nu conteaza..
Culoarea preferata la par: par sa fie..
Scurt sau lung: a?
Inaltime:atat de inalta incat sa trebuiasca sa ma sui pe scaun ca sa o pup.. pe obraz:))
Stil: stil sa fie..
Aspect sau personalitate: personalitatea
sexi sau dragut: just cute..
La intamplare:
Ce tara vrei sa vizitezi? -Olanda? no..Wellcome to Japan
Cum vrei sa mori?- cu zambetul pe buze...
Ai fost la mall in ultimul timp?-da..
Te intelegi cu parintii?- destul de bine..
Innebunit dupa sanatate?- neah..
Te gasesti atractiv?- I'm too sexy for my shirt...too sexy for my shirt...yeahhh
Vrei la facultate?- bineinteles...
Fumezi?-:-"
Bei?-where's my fuckin' beer?
Te speli zilnic?- nu am apa calda acasa deci ma spal din an in paste :)) bineinteles ca ma spal zilnic..altfel..
Crezi in dragoste?-traiesc un mit..
Canti?-sub dush...
Vrei sa te casatoresti?-pe la 30 de ani.. pana atunci...
Vrei copii?-da.. chiar doi mai mici..
Varsta la care vrei sa'ti pierzi virginitatea: ....
Leapsa merge mai departe la...la cine vrea...
Bye bye..

2 comentarii:

  1. IIhaa da' lunga'i! Ma bucur ca te'am terorizat si pe tine cu dihiihitaai lepsoiu'>:).App, pune mana si mai scrie ceva:-w.

    RăspundețiȘtergere