marți, 27 aprilie 2010

Telefonul nu mai suna...

Nu stiu cum s-a intamplat.. cum am reusit.. dar telefonul s-a stricat.. s-a suparat... nu mai comunica cu mine... nu vrea sa-mi arate nici macar cat e ceasul :))...desi ma lasa sa vorbesc cu altii chiar daca nu ma anunta cine suna.. si tre' sa stau sa-mi dau seama cine suna..

Cu ocazia asta va mai las cu o melodie.. de fapt chiar doua mai mici ^_^




Va mai amintiti voi de Sarmalele Reci? Cat de tari pot fi oamenii astia.. au o melodie care ar putea fi declarata imn national :))

Ok..sper sa va placa.. noapte buna..

Un comentariu:

  1. Asta cu telefonul a fost ceva gen:"a:iar ti-ai pierdut telefonul?:-w b:nu a fost vina mea,a fugit tipand"=))scue de comentariul asta stupid dar chiar mi-a placut faza cu telefonul:P.

    RăspundețiȘtergere