sâmbătă, 30 octombrie 2010

In our loniless we split our soul in two!

Acum depinde si de personalitatea ta si daca esti introvertit sau extrovertit si daca iti petreci mai mult timp in zona de comfort decat este necesar.

Sunt mai multe chestii de discutat si niste notiun noi pentru unii din psihologie cum ar fi zona de comfort (zona in care te simti ca acasa,si nu prea se intampla chestii noi, asta poate  sa insemne familia, prietenii, localurile in care stai, ma rog.. locurile in care iti pierzi vremea)

Un prim lucru ar fi cearta dintre minte si inima...

Sa zicem ca sunt 2 persoane care incearca sa traga de o sfoara.. una de o parte fiind inima si a doua de cealalta parte reprezentand mintea..

Stiti voi jocul ala cu sfoara si ditamai balta in mijloc vazut prin desene.. aici e putin diferit si mai interesant..

Cum ar fi daca in locul sforii ai fi tu si fiecare mana a ta sa fie un capat al sforii? (excludem balta)

E in regula.. sa zicem ca ajung toti 3 de o parte..

Dar ce se intampla cand cele 2 parti sunt egale ca putere?

Yeah.. ramai pe loc.. nu poti lua o decizie si trag din ce in ce mai tare pana incepi sa te rupi :)

Tocmai m'am uitat pe foaie si am vazut ca am scris niste prostii dupa.. porbabil si ce am scris pana acuma e o prostie.. va rog sa ma corectati unde vedeti greseli si sa va dati si cu parerea.. mi'ar prinde bine..

Am scris acolo ca atunci cand te rupi se formeaza dubla personalitate.. noh.. e doar un fel de contrazicere de sine.. ca si cum tu ai avea mai multe puncte de vedere la un singur lucru.. 

Eh.. chestia asta e influentata si de singuratate, daca ai prieteni langa tine vei primi niste sfaturi care se situeaza cumva intre cele 2 limite si bineinteles ca intra la bililica.. sunt ca un fel de informatii sau ceva in genu care le folosesti ca argumente.. si depinde si cat de profund este.. poate sa fie asa de puternic incat inima sa castige razboiul (foarte rar).

Intotdeauna ai timp ca sa iei o decizie, mai mult sau mai putin; cu cat dureaza mai mult cu atat te rupi mai tare de realitate si nu esti atent la lucrurile din jur si chestia asta poate dura de la secunde la ani..sau chiar o viata intreaga..

Ce'a mai ramas de zis pe seara asta e ca din ce am citit din "The Power of Thinking Without Thinking"  by Blink.. e ca cele mai bune decizii sunt cele luate la prima vedere cum ar veni.. in primele 3-10 secunde.. n'am terminat cartea si nu stiu sa va zic cum functioneaza asta dar.. cam asa e in mare parte.. un motiv ar fi ca.. mintea nu are timp sa vina cu argumente contra si.. e si putin spontan dar.. nu e chiar asa rau ^^


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu