luni, 18 ianuarie 2010

Dupa cum i-am promis lui George si Elenei.. nu mai stiu daca i-am promis si ei,ma rog, incerc sa ma tin si eu odata de cuvant astazi voi incepe sa scriu in acest loc care deocamdata e pustiu si sper ca va ramane asa.Va rog sa scuzati aberatiile care vor aparea in unele zile dar cum eu nu "tine" jurnal sau carnetel cum fac unii, acesta e cel mai bun loc in care pot scrie ce cacaturi imi trec prin cap.

A fost o zi.. cum sa zic.. de cacat,plictisitoare,maybe the worst day of my life.M-am trezit cu fata la perna, cum s-ar zice, ma intreb cumde nu mi-am iesit din sarite,cu scoala nu o duc prea bine se pare si... ah si partidu' ma vrea tuns :))

ce schimbare de subiect nu..

Daaaaa... viata e frumoasa...Cineva mi-a zis mai demult ca e o minciuna si azi am aflat ca asa e :-<>

By the way :D mi-am gasit chitara bass http://www.esound.ro/DIMAVERY-SB-201-E-Bass,-black-Chitara-bas,p-4046.html si amp in acelasi timp http://www.esound.ro/DIMAVERY-BA-30-Bass-amplifier-30W,p-5324.html deci chiar am realizat ceva azi.. nu e chiar o zi pierduta nu? ^^

Cred ca e de ajuns pentru azi.. noapte buna, sa visati ponei roz:)) and.. stay at school ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu