sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Imi vreau parul inapoi....

Da.. m-am tuns :(( deja ii simt lipsa :-<
De ce m-am tuns.. ei bine.. au fost parintii la scoala si au ascultat de dirig ..
Programarea sociala..intr-o buna zi am sa ma pis pe ea,nu suport sa vad copii cu creierele spalate care fac numai ce vor parintii lor,ies de la scoala.. se duc la facultate.. bineinteles facultatea care vor parintii lor si dupa aia ce? Cum se vor descurca ei in viata daca abia au iesit in lume..bine.. ii ajuta parintii.. ii invata.. dar asta nu inseamna ca vor face mai mult decat parintii lor sau mai bine.Mi-e lene sa stau acum si sa va explic..
Cred ca scrie aici despre asta.. si mai multe nu m-am uitat prea bine poate vi se pare interesant, cine stie?
Sa va incante urechile...luati... ascultati... aceasta este melodia recomandata de mine pentru ziua de azi
Astazi am avut parte numai de distractie in declin ceea ce inseamna ca nu s-a intamplat nimic interesant
Voi incheia aici.. poate ca am scris cam putin,dar cui ii pasa?
I'm sorry... I forgot to say goodbye :-<

2 comentarii: